人生總有非常非常多的山峰需要克服,重點是過程,克服的過程



第二首歌是我想獻給在我身邊已經非常了不起的人,千萬不要質疑自己,當事情發生的時候,不要覺得自己不夠好,自己沒做對才會這樣,尤其是當有負面聲音、甚至是健康出問題、遭到背叛...等等的事情,卻對自己開始質疑

裡面的對話不會太困難可以聽聽看,你永遠都不該質疑自己做的不夠

You said I'd never be a leader
你說我不可能成為一個領導者

You said I'd never wear a crown
你說我不可能擁有榮耀的皇冠

If I wanted to be someone
如果我希望能有所成就

I should learn to settle down
我就該安於現狀

(You should know better)
I tell myself
我告訴我自己

(You'll never go further)
I warn myself
我警告我自己

(You'll never be better)
You don't know me that well
你又不瞭解我

I made it to the end
我堅持到了最後
I nearly paid the cost
我差一點付出慘痛的代價
I lost a lot of friends
我失去了很多朋友
I sacrificed a lot
我犧牲的更多
I'd do it all again
我願意再來一次
'Cause I made it to the top
因為我已經達到成功的巔峰
But I can't keep doubting myself anymore
但是我不能再繼續懷疑自己了

No!
I can't keep doubting myself
不,我不能持續懷疑自己

Now you're looking at a leader
在你面前的是一個領袖

Now you're staring at a queen
你看到的是一個皇后

You said I'll never be someone
你說過我不可能成功

But now I'm pulling all the strings
但我掌握了自己的命運之繩

(You should know better)
Won't let me back down
你是沒有辦法讓我放棄的

(You'll never go further)
Can't turn me around
你也不能讓我轉身離去

(You'll never be better)
So no-one's stopping me now
不要再試著阻止我了

I made it to the end
我堅持到了最後
I nearly paid the cost
我差一點付出慘痛的代價
I lost a lot of friends
我失去了很多朋友
I sacrificed a lot
我犧牲的更多
I'd do it all again
我願意再來一次
'Cause I made it to the top
因為我已經達到成功的巔峰
But I can't keep doubting myself anymore
但是我不能再繼續懷疑自己了

No!
I can't keep doubting myself
不,我不能再質疑自己了

You think you know
你以為你知道什麼
But you don't know the half
其實你什麼都不知道
You think you beat me down
你以為你可以把我打倒
But I'll have the last laugh
但是我才是最後站著笑的人
I'll keep getting up
我會繼續撐著
'Cause that's what I'm gonna do
因為這就是我會做的事
I'm gonna be the best me
我會變成最好的我
Sorry if it kills you
抱歉如果這樣讓你感到不爽

I made it to the end
我堅持到了最後
I nearly paid the cost
我差一點付出慘痛的代價
I lost a lot of friends
我失去了很多朋友
I sacrificed a lot
我犧牲的更多
I'd do it all again
我願意再來一次
'Cause I made it to the top
因為我已經達到成功的巔峰
But I can't keep doubting myself anymore
但是我不能再繼續懷疑自己了
arrow
arrow
    全站熱搜

    Maybird 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()