剛剛看到電影版孟漢娜,她在電影裡面唱了這首歌,好好聽...很符合我現在的心情,我每年都很努力,一座一座山跨越....然後就哭哭了....T_T

I can almost see it
我就快看到了
That dream I’m dreaming but
那個我一直在追逐的夢想,但是
There’s a voice inside my head sayin,
有個聲音在我腦中說
You’ll never reach it,
你是絕不可能達成的
Every step I’m taking,
我所走的每一步伐
Every move I make feels
我所做的每個動作讓我覺得
Lost with no direction
自己迷失到沒有方向
My faith is shaking but I
我的信念在動搖,但我
I gotta keep trying
我得一直嘗試下去
Gotta keep my head held high
我得繼續抬頭挺胸帶著信心


[Chorus]
There's always gonna be another mountain
我總是看到仍有另一座山
I'm always gonna wanna make it move
我會一直嘗試要跨越
Always gonna be an up-hill battle
總是會有一個艱難的挑戰
Sometimes I'm gonna have to lose
有的時候我會挫敗
Ain't about how fast I get there
重點不在於我多快抵達終點
Ain't about what's waiting on the other side
也不在於另一頭等著我的是什麼
It's the climb
而是翻山越嶺的努力過程




The struggles I’m facing
我所面對的那些艱辛
The chances I’m taking
我在把握的那些機會
Sometimes might knock me down but
有時候或許會把我擊倒,但是
No I’m not breaking
我絕對不會從此被打敗
I may not I know it
我知道我不會
But these are the moments that
但是這些瞬間
I’m gonna to remember most yeah
都會是我最好的回憶
Just gotta keep going
就是要繼續努力下去
And I, I gotta be strong
而我 要變得更堅強
Just keep pushing on
要繼續撐下去
Cause...
因為...


[Chorus]
There's always gonna be another mountain
我總是看到仍有另一座山
I'm always gonna wanna make it move
我會一直嘗試要跨越
Always gonna be an up-hill battle
總是會有一個艱難的挑戰
Sometimes I'm gonna have to lose
有的時候我會挫敗
Ain't about how fast I get there
重點不在於我多快抵達終點
Ain't about what's waiting on the other side
也不在於另一頭等著我的是什麼
It's the climb
而是翻山越嶺的努力過程


Keep on moving
繼續向前行進
Keep climbing
繼續向上攻頂
Keep the faith baby
堅持自己的信念 寶貝
It’s all about
最重要的是
It’s all about
最重要的是
The climb
那些努力的過程
Keep the faith
堅持自己的信念
Keep your faith
堅持自己的信念
arrow
arrow
    全站熱搜

    Maybird 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()