女生當自強的好歌
看到電視必昂斯完美女神電視演唱會
這首歌又輕快歌詞又棒~~


堆到左邊堆到左邊去
堆到左邊堆到左邊去
堆到左邊堆到左邊去
你放在箱子裡的東西全部堆到左邊去
櫃子裡是我的東西
沒錯只要是我買的就別動
你可以繼續廢話沒關係
但可否請你邊離開邊講
還有跑車在我的名下
所以請把你的行李拿走我會幫你叫計程車的

站在前院
你說我真的很笨
你說我再也找不到另一個像你一樣的人
你真的讓我很煩

你真是不了解我
一點都不了解我
只要一分鐘我就可以找到取代你的人
事實上那個人一分鐘後就會出現了
你真是不了解我
一點都不了解我
明天我就可以找到另一個男友
連一秒的時間都不用去想

你根本不是無可取代的

所以滾吧
去找你那個馬子看她在不在家
我打賭你一定以為我還沒發現
你以為我幹嘛把你趕出門
因為你騙我
在我的車裡跟她搞車震
寶貝把鑰匙給我
快點你的計程車快走了

站在前院
你說我真的很笨
你說我再也找不到另一個像你一樣的人
你真的讓我很煩

你真是不了解我
一點都不了解我
只要一分鐘我就可以找到取代你的人
事實上那個人一分鐘後就會出現了
你真是不了解我
一點都不了解我
明天我就可以找到另一個男友
連一秒的時間都不用去想

你根本不是無可取代的

既然我不是你的全部
那我跟你毫無關係
跟你毫無關係也沒關係吧
寶貝我一滴淚也不會為你流
我一分鐘也不會為你失眠
因為事實上
要找到取代你的人輕而易舉

堆到左邊堆到左邊去
堆到左邊堆到左邊去
堆到左邊堆到左邊去
你放在箱子裡的東西全部堆到左邊去

堆到左邊堆到左邊去
連一秒的時間都不用去想
你根本不是無可取代的

你真是不了解我
一點都不了解我
只要一分鐘我就可以找到取代你的人
事實上那個人一分鐘後就會出現了
你真是不了解我
一點都不了解我
明天我就可以找到另一個男友
連一秒的時間都不用去想

你真是不了解我
只要一分鐘我就可以找到取代你的人
事實上那個人一分鐘後就會出現了

把你的行李整理好我們玩完了
因為那是你自作自受現在自己要承擔後果
明天我就可以找到另一個男友
連一秒的時間都不用去想

你根本不是無可取代的



- 英文歌詞


To the left
To the left

To the left
To the left

Mmmm to the left to the left
Everything you own’s in the box to the left
In the closet, that’s my stuff
Yes, if I bought it, please don’t touch (don’t touch)

And keep talking that mess, that’s fine
Could you walk and talk, at the same time?
And it’s my name that’s on that jag
So go move your bags, let me call you a cab

Standing in the front yard, telling me
How I’m such a fool, talking ’bout
How I’ll never ever find a man like you
You got me twisted

You must not know ’bout me
You must not know ’bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he’ll be here in a minute (baby)

You must not know ’bout me
You must not know ’bout me
I can have another you by tomorrow
So don’t you ever for a second get to thinkin’
You’re irreplaceable

So go ahead and get gone
Call up that chick, and see if she’s home
Oops I bet you thought, that I didn’t know
What did you think
I was putting you out for?
Because you was untrue
Rolling her around in the car that I bought you
Baby, drop them keys
Hurry up, before your taxi leaves

Standing in the front yard, telling me
How I’m such a fool, talking ’bout
How I’ll never ever find a man like you
You got me twisted

You must not know ’bout me

You must not know ’bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he’ll be here in a minute (baby)

You must not know ’bout me
You must not know ’bout me
I’ll have another you by tomorrow
So don’t you ever for a second get to thinkin’
You’re irreplaceable

So since I’m not your everything
How about I’ll be nothing? nothing at all to you (nothing, nothing)
Baby I won’t shed a tear for you (I won’t shed a tear for you)
I won’t lose a wink of sleep (a wink of sleep)
’Cause the truth of the matter is (truth is)
Replacing you is so easy

To the left to the left
To the left to the left

Mmmmm
To the left to the left
Everything you own’s in the box to left

To the left to the left
Don’t you ever for a second get to thinking
You’re irreplaceable

You must not know ’bout me
You must not know ’bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he’ll be here in a minute (baby)

You must not know ’bout me
You must not know ’bout me
I can have another you by tomorrow
So don’t you ever for a second get to thinkin’ (baby! hey yea)

You must not know ’bout me
You must not know ’bout me
I could have another you in a minute
Matter fact, he’ll be here in a minute (baby)

You can pack all your bags we’re finished
’Cause you made your bed now lay in it
I could have another you by tomorrow
Don’t you ever for a second get to thinkin’
You’re irreplaceable

arrow
arrow
    全站熱搜

    Maybird 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()